reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Vlastina Svátková

Vlastina Svátková

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  1x

-------www.vlastinasvatek.eu------- Zoznam autorových rubrík:  Zo života tehotnéhoZo života rodinnéhoZo života materskéhoZo života...

reklama

Zo života rodinného

Mojej najmilovanejšej a najkrajšej...

Vlastina Svátková

Mojej najmilovanejšej a najkrajšej...

Otvorím detské oči a v prvej sekunde skúmam, kde som: nado mnou porcelánový luster s dvomi čiernymi bodkami, ktoré pripomínajú muchy, obrovská, bielo-modrá „duchna“, v ktorej sa strácam, za oknom vášnivo debatujúci vtáci a neruší ich ani štekot Šarika, ktorý ma volá rýchlo von, aby mi neuniklo nič z toho neuveriteľného, čistého, voňavého, dedinského života. Mám chuť od radosti zvýsknuť. Zoskočím z vysokej manželskej postele ťahaná vôňou čerstvého kakaa a vidím v zástere zhrbenú, maličkú a neskutočne krásnu babičku. Moju babičku.

  • 21. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 10 584x
  • 23
Ako moja mama po 40tke omladla

Vlastina Svátková

Ako moja mama po 40tke omladla

Keď nám mamina oznamovala, že je tehotná, krvi by sa v nej nedorezali. Strašne sa bála, že budeme so sestrou naštvané a nepochopíme to. My sme ale boli nadšené a mame odľahlo. Tiahlo jej na 40, dve dcéry jej pomaly ,,vylietali z hniezda“, cítila sa sama, bývalo jej smutno a domáce zviera neprichádzalo do úvahy (padajú z nich chlpy, smrdia a zaberajú veľa času). Narodil sa Jakub.

  • 21. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 10 688x
  • 32
reklama
SkryťZatvoriť reklamu