reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Vlastina Svátková

Vlastina Svátková

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  1x

-------www.vlastinasvatek.eu------- Zoznam autorových rubrík:  Zo života tehotnéhoZo života rodinnéhoZo života materskéhoZo života...

reklama

Zo života...

Obsluhovala som slovenskú kráľovnú

Vlastina Svátková

Obsluhovala som slovenskú kráľovnú

Nemohla som sa dočkať dňa, kedy budem oficiálne svojprávna rodičom oznámiť Au revoir, ja odchádzam. Ja a kamarátka Anička, čerstvo odmaturované Cicy Micy (ako by nás nazval môj kamarát kaderník), sme sa jedného slnečného dňa vybrali hľadať šťastie do veľkého sveta. Do mesta, kde to žije, do mesta splnených snov a úžasných ľudí (rozumej bohatých a úspešných, známych a krásnych). Do mesta, kde každý musí dospieť k sláve, keď už sa volá Bratislava.

  • 29. feb 2008
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 15 108x
  • 82
reklama
SkryťZatvoriť reklamu